Reklam

Özser Deniz ve Kara Avı Malzemeleri Online Satış

Gönderen Konu: 29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.  (Okunma sayısı 3618 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« : 29 Kasım 2009, 07:13:16 ÖS »
Bugün hava oldukça sertte olsa Kerim kardeşimle beraber denize çıkmaya niyet etmiştik,sabah 06.00 da güzel bir kahvaltıya müteakip istikametimiz Güneyli limanı idi.Süratle hazırlıklarımızı tamamladık ve rasgele diyerek Sarozun serin sularına açıldık,dalgalar kaydadeğer nitelikteydi öyleki ara ara güpeşte üzerinden ıslandığımız bile oluyordu,takımımızı hemen suyla buluşturduk leştepe istikametine doğru 20 metrelerde seyir ederken ilk vuruşumuzu aldık güzel bir palamut,akabinde 1 saat kadar dolaşmamıza rağmen başka vuruş alamadık,dönüş yolunda ve aynı metrelerde ikinci vuruşumuzu aldık yine güzel bir palamut,deniz oldukça sertleşti dalgalar üzerinde köpükler oluşmaya başladı bizde iki kişi olduğumuzdan zaten bu balıklar bize yeter düşüncesiyle limana dönüş yaptık.Kalın sağlıcakla.





« Son Düzenleme: 30 Kasım 2009, 05:09:09 ÖS Gönderen: TurgaySezgin »
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Aydın AYDEMİR

  • Oltacı
  • ***
  • İleti: 102
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #1 : 29 Kasım 2009, 07:20:22 ÖS »
dostum yine güzel bir av olmuş ve sonra afiyetle yemişsiniz ağızımın suları aktı :))
Aydın Aydemir

İstanbul/Küçükyalı-1966 0 Rh(+)

harun

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 451
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #2 : 29 Kasım 2009, 08:37:11 ÖS »
Tesekkürler..
Harun GÜCÜYENER
1978 GELİBOLU
0 rH(+)

FUCUCUOGLU

  • Yeni Oltacı
  • *
  • İleti: 12
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #3 : 29 Kasım 2009, 09:31:00 ÖS »
ağbi bu sırtı avı senide bizide çok sardı siteyi açınca ilk önce o güne ait senin sırtı avını arar olduk.

Saygılarımla

İlker ERGÜLEN

  • Oltacı
  • ***
  • İleti: 135
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #4 : 29 Kasım 2009, 09:38:00 ÖS »
Turgay merhaba,
anlaşılan sırtı avına sardın artık, senden kıyıdan at çekle yakaladığın o güzel levrekleri özledik, bilesin..........

Rastgele
İlker Ergülen
İstanbul 1953
0 533 773 31 11

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #5 : 29 Kasım 2009, 10:40:25 ÖS »
Alıntı
agaydemir tarafından yazılan metin:
dostum yine güzel bir av olmuş ve sonra afiyetle yemişsiniz ağızımın suları aktı :))




Ne zaman istersen buyur dostum,tekne her zaman hazır beraber çıkar av yaparız bilesin.Kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #6 : 29 Kasım 2009, 10:42:27 ÖS »
Alıntı
harun tarafından yazılan metin:
Tesekkürler..




Eyvallah Harun kardeşim.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #7 : 29 Kasım 2009, 10:43:45 ÖS »
Alıntı
FUCUCUOGLU tarafından yazılan metin:
ağbi bu sırtı avı senide bizide çok sardı siteyi açınca ilk önce o güne ait senin sırtı avını arar olduk.

Saygılarımla




Valla Saffet kıyılarda levrekten eser yok sırtı işi daha zevkli olmaya başladı,bakalım yarın menüde neler var kal sağlıcakla..
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #8 : 29 Kasım 2009, 10:45:59 ÖS »
Alıntı
Trap tarafından yazılan metin:
Turgay merhaba,
anlaşılan sırtı avına sardın artık, senden kıyıdan at çekle yakaladığın o güzel levrekleri özledik, bilesin..........

Rastgele




İlker abi,
İnan bugün saat 11.00 den sonra bütün gün at-çek yaptım,levrekten eser yok Kasım sonuna geldik havalar hala yazdan kalma ne olacak bende bilmiyorum sırtıya devam abi,kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Gökhan TAŞTAN

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 995
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #9 : 30 Kasım 2009, 01:10:20 ÖS »
Turgay abi tebrik ederim, çok leziz görünüyorlar afiyet şeker olsun. rastgelsin
GÖKHAN TAŞTAN
16.08.1981
İSTANBUL
0 RH+
05337428604

drenek

  • Oltacı
  • ***
  • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #10 : 30 Kasım 2009, 01:12:01 ÖS »
abi dogru soyle kerim donelim deniz kabardi mi dedi?:)
Birkut Hakarar
(Lebraam Bros.)

Beyazasil

  • Yeni Oltacı
  • *
  • İleti: 27
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #11 : 30 Kasım 2009, 01:57:41 ÖS »
Turgay abi aiyet olsun, sen bir kurs aç lutfen bızde agzımızın suyunu toplayıp eğitime gelelim. :):):
Osman GÜZE
1978

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #12 : 30 Kasım 2009, 05:06:15 ÖS »
Alıntı
LuXoR tarafından yazılan metin:
Turgay abi tebrik ederim, çok leziz görünüyorlar afiyet şeker olsun. rastgelsin



Sağolasın Gökhan kardeşim.Kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #13 : 30 Kasım 2009, 05:07:10 ÖS »
Alıntı
drenek tarafından yazılan metin:
abi dogru soyle kerim donelim deniz kabardi mi dedi?:)




Aynen valla,bir karış dalga oldu tırstı adam yahu:D:D
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13713
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #14 : 30 Kasım 2009, 05:08:19 ÖS »
Alıntı
Beyazasil tarafından yazılan metin:
Turgay abi aiyet olsun, sen bir kurs aç lutfen bızde agzımızın suyunu toplayıp eğitime gelelim. :):):





Yok be kardeşim bende bu işin acemisiyim,sağolsun Tahir abiden taktikleri alıyorum;)Kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

efendi

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 442
    • Profili Görüntüle
29 KASIM 2009 SIRTI AVIMIZ.
« Yanıtla #15 : 01 Aralık 2009, 08:26:12 ÖÖ »
Kendin pişir kendin ye misali görüntüler,ağzım sulandı valla afiyet olsun:D
Turgut YILMAZ
1983 GELİBOLU
0544 624 58 87