Reklam

Özser Deniz ve Kara Avı Malzemeleri Online Satış

Gönderen Konu: sezonun ilk çuprası  (Okunma sayısı 4842 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tekin35

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 251
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« : 09 Mayıs 2009, 05:53:15 ÖS »

sezonun ilk çuprası geldi dostlar
Tekin Aşar
İzmir 1962
532 3428683
Denizi görmeyen,denizi özlemez.

derindeniz

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 529
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #1 : 09 Mayıs 2009, 06:06:20 ÖS »
tebrik ederim
bol bereketli avlar
deniz-filiz çokberkit
a + rh
istanbul

Adil TETİKER

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 1501
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #2 : 09 Mayıs 2009, 06:27:35 ÖS »
Sevgili Tekin ellerine Sağlık Yanlız senden Ricam detaylı bilgi verirsen seviniriz hem bizim de o bölge hakkında bilgimiz olur Misal geçen gün bir arkadaşım Kastamonu Çatalzeytinde bir Tekne yaptırdı Balıkçılık ile alakası olmayan bir arkadaşım İstanbuldan yazın orada kalacak bana birsürü malzeme almış getirdi neymiş efendim ona takım hazırlayacakmışım kardeşim ben Çatalzeytinde ne çıkıyor ençok neye olta atılıyor nereden bileyim Ege Marmar Akdeniz neyse ama Kardeniz ?şimdi bir Palamut takımı Bir Uskumru,Kolyos çaparisi birde klasik Dip yemli takım ve Birde Rapala takım verip yollayacağım üzerinede detayları yazacağım Bizim her bölgeden detayları almamızın bir sebebide bu Hazırlayacağımız takımı onagöre hazırlarız sağlıcakla kal;)
ADİL TETİKER İST
0+RH 1957
MATBAA MAKİNALARI MONTÖRÜ 0532.316.34.60

ilker

  • Ziyaretçi
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #3 : 09 Mayıs 2009, 06:27:39 ÖS »
Abicim sezonu açmışsın çupralarda çok güzel gözüküyo hangi yem ve takımları kullandın acaba biraz konuyu açarsan sevinirim teşekkürler

ilker

  • Ziyaretçi
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #4 : 09 Mayıs 2009, 06:30:04 ÖS »
Alıntı
miller tarafından yazılan metin:
Sevgili Tekin ellerine Sağlık Yanlız senden Ricam detaylı bilgi verirsen seviniriz hem bizim de o bölge hakkında bilgimiz olur Misal geçen gün bir arkadaşım Kastamonu Çatalzeytinde bir Tekne yaptırdı Balıkçılık ile alakası olmayan bir arkadaşım İstanbuldan yazın orada kalacak bana birsürü malzeme almış getirdi neymiş efendim ona takım hazırlayacakmışım kardeşim ben Çatalzeytinde ne çıkıyor ençok neye olta atılıyor nereden bileyim Ege Marmar Akdeniz neyse ama Kardeniz ?şimdi bir Palamut takımı Bir Uskumru,Kolyos çaparisi birde klasik Dip yemli takım ve Birde Rapala takım verip yollayacağım üzerinede detayları yazacağım Bizim her bölgeden detayları almamızın bir sebebide bu Hazırlayacağımız takımı onagöre hazırlarız sağlıcakla kal;)


sevgili adiil abicim ben senin yazını okumadan yorum yapmışım kusura bakma gerçekten içimden geçenleri anlatmışsın seni tebrik ediyorum abicim kal sağlıcakla

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13710
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #5 : 09 Mayıs 2009, 09:39:24 ÖS »
Tekin abi rasgele diyelim rasgele.Eline koluna sağlık afiyet olsun kal sağlıcakla...
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay AKAN

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 479
    • Profili Görüntüle
    • www.geliboluharbisspor.com
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #6 : 09 Mayıs 2009, 10:13:15 ÖS »
hayırlısı olsun bereketin devamı gelsin eline sağılık tekin abi

tekin35

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 251
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #7 : 11 Mayıs 2009, 08:09:17 ÖS »
Sevgili dostlar.O gün kullandığım olta klasik üçlü dip oltasıydı.Beden 0.30 köstekler de 0.25 mm. siklon misinaydı.Yem de canlı mamun du. Av ise kıyıdan kamış olta ile yapıldı.  Doğru söylüyorsunuz.Detaylı bilgi vermem gerekiyordu.Kusura bakmayın.Bundan sonrakilerde kısmetse detaylı bilgi veririm. herkese rasgele.
Tekin Aşar
İzmir 1962
532 3428683
Denizi görmeyen,denizi özlemez.

ilker

  • Ziyaretçi
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #8 : 11 Mayıs 2009, 09:50:22 ÖS »
Alıntı
tekin35 tarafından yazılan metin:
Sevgili dostlar.O gün kullandığım olta klasik üçlü dip oltasıydı.Beden 0.30 köstekler de 0.25 mm. siklon misinaydı.Yem de canlı mamun du. Av ise kıyıdan kamış olta ile yapıldı.  Doğru söylüyorsunuz.Detaylı bilgi vermem gerekiyordu.Kusura bakmayın.Bundan sonrakilerde kısmetse detaylı bilgi veririm. herkese rasgele.


sağolasın abicim teşekkür ederim mutlaka buna yürekten inanıyorum

omerh

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 814
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #9 : 11 Mayıs 2009, 09:56:19 ÖS »
Alıntı
tekin35 tarafından yazılan metin:

sezonun ilk çuprası geldi dostlar


Tekin abi ilk Çipura geldiyse devamıda gelir artık.Rastgele...
Ömer HAYTA
Gelibolu / ÇANAKKALE
B Rh +  1974
www.geliboluoltacilari.com

Rıdvan AYBACAK

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 539
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #10 : 12 Mayıs 2009, 08:52:29 ÖS »
ustacım ben birşeyi anladım biz bir araya geldikmi sen balık tutamıyorsun,bu benden kaynaklanıyor sanırım:D tebrik ederim çok güzel bir çupra.ellerine sağlık.
RIDVAN -1974-İZMİR

tekin35

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 251
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #11 : 14 Mayıs 2009, 12:16:32 ÖÖ »
Kendine haksızlık etme sevgili Rıdvan kardeşim. Sensiz tadımı olur balık avının ;)
Tekin Aşar
İzmir 1962
532 3428683
Denizi görmeyen,denizi özlemez.

Rıdvan AYBACAK

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 539
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #12 : 14 Mayıs 2009, 12:40:04 ÖS »
Alıntı
tekin35 tarafından yazılan metin:
Kendine haksızlık etme sevgili Rıdvan kardeşim. Sensiz tadımı olur balık avının ;)


Eyvallah ustacım sağolsın,sensizde tadı olmuyor inan.:)
RIDVAN -1974-İZMİR

Adil TETİKER

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 1501
    • Profili Görüntüle
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #13 : 14 Mayıs 2009, 06:21:50 ÖS »
Tekin bey ellerine sağlık Açıklayıcı bilgilerin için;)
ADİL TETİKER İST
0+RH 1957
MATBAA MAKİNALARI MONTÖRÜ 0532.316.34.60

Refik Baylan

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 276
    • Profili Görüntüle
    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000233167388&v=wall
sezonun ilk çuprası
« Yanıtla #14 : 14 Mayıs 2009, 06:29:18 ÖS »
çipra ğüzel rastgele
Refik Baylan           06.01.1962
05367731859