Reklam

Özser Deniz ve Kara Avı Malzemeleri Online Satış

Gönderen Konu: HEP BERABER TURNA'YA:;):):)  (Okunma sayısı 8141 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« : 30 Mayıs 2012, 08:13:46 ÖS »
Yağmur bardaktan boşalırcasına Gelibolu'yu yıkıyor Tayfur Gölünde ise tek damla yok:)hep birlikte at-çek avındayız.Kalın sağlıcakla.



[youtube]lx-_XtITyaw[/youtube]
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Murat KARA

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 556
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #1 : 30 Mayıs 2012, 10:00:55 ÖS »
elinize emeginize saglık güzel paylaşım turgay abi. tayfur gölü boş çevirmemiş sizi.
Müslümanım, müslümanlık öz şiarımdır benim; Türküm, Türklük medarı iftiharımdır benim.
Murat KARA
1975 istanbul- gürpınar
05387009999

Özgür YILMAZ

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 916
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #2 : 30 Mayıs 2012, 10:50:54 ÖS »
hey masaallah her suda balık keyfe bak:))
özgür yılmaz
b rh pozitif
çorlu /tekirdağ
05438020625

Fatih AKMAN

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 1157
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #3 : 30 Mayıs 2012, 10:57:03 ÖS »
Eline sağlık abi kötü hava şartları seni durduramamış anlaşılan, bahar yağmurlarının güzelliği bu işte, evin önünde yağar arkasında yağmaz...
Fatih AKMAN
İstanbul - 1976
B Rh (-)
05348642490

refik63

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 673
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #4 : 31 Mayıs 2012, 08:24:42 ÖÖ »
 Tebrikler kaptan,sağlıcakla.

Oğuz PULGU

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 1394
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #5 : 31 Mayıs 2012, 10:13:37 ÖÖ »
Harbiden guzel bir gun geçirmişsiniz..videolarınla bizleri mest etmeye devam ediyorsun ..eline emegine saglık abim .

Oguz Pulgu
06/12/1973
Cep:0542 726 31 87
Konum:Beylikduzu/Istanbul
Avlanma Bolgesi:Guneyli/Gelibolu

 <o))))))>{     <o))))))>{     <o))))))>{

ilker

  • Ziyaretçi
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #6 : 31 Mayıs 2012, 01:34:17 ÖS »
[xhide]Hasan ağbey  hoşgeldin güzel bir av günü yaşamışsınız,yaşayın bakalım,bir gün bizde yaşarız:):):D[/xhide]

scubaa

  • Oltacı
  • ***
  • İleti: 162
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #7 : 31 Mayıs 2012, 02:39:08 ÖS »
ellerine sağlık abi tebrikler.
KadirSağlam
İstanbul 1973
0RH+
05552868333

Adil TETİKER

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 1501
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #8 : 31 Mayıs 2012, 03:17:37 ÖS »
Ellerinize sağlık Turgay;)
ADİL TETİKER İST
0+RH 1957
MATBAA MAKİNALARI MONTÖRÜ 0532.316.34.60

Ersin SARIKIZOĞULLARI

  • Tecrübeli Oltacı
  • ****
  • İleti: 408
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #9 : 31 Mayıs 2012, 07:40:36 ÖS »
tebrikler abi
Ersin SARIKIZOĞULLARI
1969-ADANA
05362385788
ORH+

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #10 : 31 Mayıs 2012, 10:29:56 ÖS »
Alıntı
dublejack tarafından yazılan metin:
elinize emeginize saglık güzel paylaşım turgay abi. tayfur gölü boş çevirmemiş sizi.



Çok teşekkürler kardeşim,kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #11 : 31 Mayıs 2012, 10:30:29 ÖS »
Alıntı
levrekos tarafından yazılan metin:
hey masaallah her suda balık keyfe bak:))



Olsun o kadar beya:)kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #12 : 31 Mayıs 2012, 10:31:07 ÖS »
Alıntı
fatihakman tarafından yazılan metin:
Eline sağlık abi kötü hava şartları seni durduramamış anlaşılan, bahar yağmurlarının güzelliği bu işte, evin önünde yağar arkasında yağmaz...



Çok teşekkürler kardeşim,kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #13 : 31 Mayıs 2012, 10:43:58 ÖS »
Alıntı
refik63 tarafından yazılan metin:
 Tebrikler kaptan,sağlıcakla.



Çok teşekkürler kaptan,kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #14 : 31 Mayıs 2012, 10:44:30 ÖS »
Alıntı
opulgu tarafından yazılan metin:
Harbiden guzel bir gun geçirmişsiniz..videolarınla bizleri mest etmeye devam ediyorsun ..eline emegine saglık abim .




Sağolasın Oğuz kardeşim,kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #15 : 31 Mayıs 2012, 10:45:07 ÖS »
Alıntı
ilker tarafından yazılan metin:
[xhide]Hasan ağbey  hoşgeldin güzel bir av günü yaşamışsınız,yaşayın bakalım,bir gün bizde yaşarız:):):D[/xhide]




Hafta sonu inşallah:):)gılıng...
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #16 : 31 Mayıs 2012, 10:45:42 ÖS »
Alıntı
scubaa tarafından yazılan metin:
ellerine sağlık abi tebrikler.



Çok teşekkürler,kardeşim.Kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #17 : 31 Mayıs 2012, 10:46:17 ÖS »
Alıntı
miller tarafından yazılan metin:
Ellerinize sağlık Turgay;)



Çok teşekkürler Adil abi,saygılar kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Turgay SEZGİN

  • Moderatörler
  • Usta Oltacı
  • ***
  • İleti: 13711
    • Profili Görüntüle
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #18 : 31 Mayıs 2012, 10:46:46 ÖS »
Alıntı
flamstart tarafından yazılan metin:
tebrikler abi



Çok teşekkürler,kal sağlıcakla.
Turgay SEZGİN
1964 GELİBOLU
0542 722 49 67
BALIK AVLAMAK KEYİF İSE BEN BUNU HERGÜN YAŞIYORUM........

Fikret TUNA

  • Usta Oltacı
  • *****
  • İleti: 919
    • Profili Görüntüle
    • istanbul / k.çekmece/sefaköy
HEP BERABER TURNA'YA:;):):)
« Yanıtla #19 : 01 Haziran 2012, 12:36:06 ÖÖ »
şu tayfura bende geldimde bi gidicem iyice merak ettim ha burayı  hiç gülde avlanmadım ama ilk fırsatta gidicem orayada  gelince nasip olursa inşallah  abi merak ettimde kavakderesi turna yapmıyomu  ben istanbuldan gelirken şarköy yolu üzerinden gelmiştim gelibolu yoluna çıkan varya  o yoldaki köy bilirsin işte orası turna yaparmı..
fikret tuna /0537 799 72 10